Når tårna och golvet!!! :D

Idag körde jag ett bra pass på gymmet. 20min jättebacke. Massa styrka och sen avslutade med 15 min cross. Det roliga är att jag tränar typ 3-4 ggr i veckan och får sällan träningsvärk, tror det är för att jag är väldigt noga med att stretcha, för varje gång jag fuskar så får jag träningsvärk. Igår så struntade jag ju i gymmet och gick en powerwalk på en timme ute istället. Och inte tänkte jag på att stretcha då heller, nej, och mycket riktigt idag har jag haft lite träningsvärk i låren. Tycker mest att det är lite kul att jag tränar ben hårt och får inte träningsvärk annars, men får det efter en prommenad, wtf?! :P


MEN, VET NI :) Jag är stolt över mig själv. Jag har inte kunnat nå mina fötter med raka ben så länge som jag kan minnas.... har haft ca 15 cm kvar (I know, otroligt ovig) men nu når jag ner med båda händer till tårna och golvet, fingertopparna alltså när jag har tränat och stretchat :D Jag har ALDRIG kunnat göra det!! :D Jag är lite glad för att jag faktiskt har blivit lite vigare :)

Sen längtar jag till januari då jag får börja träna löpning igen för mig själv. saknar det nå grymt. Hoppas hoppas hoppas att skiten är läkt då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0