Full koll!! :) .....eller?? :P

Idag har jag varit lite snurrig tror jag. Eller haft otur kanske, haha inte vet jag, tror mer på det första. Jag glömmer mitt passerkort till jobbet hemma och då kommer man ju inte in nån stans på jobbet eller runt i nyggnaden. Så jag var beroende av mina kollegor hela dagen.

Sen så hade vi total imorn så det var jättemycket att göra och en sak som hette tomtejakten som innebar att det skulle sitta siffror på 35 av annonserna i tidningen. Jag upptäckte fem annonser som jag räddade som inte hade siffror och sen en annons som jag såg som dom lagt in fel material till som skulle ha blivit jäkligt surt för kunden om den fått in. Stolt över min bedrift :) Måste faktsikt få säga att jag är grymt bra på mitt jobb, och dom kallar mig ofta ett säkerhetsfilter som ser och upptäcker allt. Ibland är det en bra egenskap att ha FULL KOLL =)

Mindre stolt var jag när jag hade gått ur från jobbet och upptäckte att jag hade både körkortet, bankomatkortet och telefonen kvar inne på jobbet..... Nu hade det varit praktiskt med ett passerkort... :P Alternaivt en telefon så jag kunde ringa in och be någon öppna åt mig, haha.

Väl hemma så tänkte jag åka och träna men så fick jag för mig att jag skulle få frisk luft istället så jag tog en skön promenad. Tänkte att det skulle bota min huvudvärk, men tyvärr inte, men det var skönt iallafall :)

Hoppas på bättre lycka imorn :) Man blir verkligen handikappad utan sin telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0