Söndag och Storstädning!!

Idag har jag fan fått mycket gjort! Jag har...
- Tvättat 4 maskiner tvätt, vikit, strukit och bäddat rent
- Fixat för mammas och pappas julklapp se Emmas blogg :)
- Städat hela lägenheten
- Rensat alla papper på micron (Usch va mycket papper man samlar på sig)
- Gjort rent ugnen
- Städat ur kylen
- Fållat upp mina gardiner i sov och vardagsrum (äntligen)
- Skruvat fast tröskeln till sovrummet
- Plockat bort alla konstiga grejer som stått kvar i lägenheten ner i källren (målarfärg mm)
- Rensat ur lite kläder som jag inte använder och ska skicka till myrorna
- Julpyntat

och så lite till, typ laga mat och sånt som man måste göra... Tycker faktiskt att jag varit grymt effektiv fastän jag vaknade klockan 10 :) Så skönt att ha fint :D

Kommentarer
Postat av: Stora L

Ojoj så effektiv du var då! Jag var helt död igår efter att hela familjen åkt hem. Det jag orkade göra var att köpa en ny hårtrimmer på elgiganten (så jag kan klippa till jonas snart) och fixa den sista uppgiften i en av kurserna.

2010-12-13 @ 11:41:39
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0