Lunchpromme :)


Tog en liten promenad på lunchen idag  =) Huuur mysigt ute som helst! Kan man annat än älska när det är soligt och helt underbart fint vinterlandskap ute?!! Jag stormtrivs!! =)

Imorn ska jag hämta hem mamma och pappa som får en temeraturskillnad på sisådär, 40-50°, haha härligt! Ska försöka hjälpa Frida att flytta lite först så mycket jag hinner. Så imorn blir en dag som jag lever för andra tror jag :) Känns lite jobbigt att inte kunna träna imorn bara. På kvällen hoppas jag få träffa Catta som jag saknar.

Resten av helgen måste jag försöka hinna få ordning på mitt eget skit här hemma. Måste städa, tvätta, pynta julfint, baka och sånt, men jag vet inte hur jag ska hinna allt... har inte kunnat tvätta på jättelännge eftersom det inte finns tid. Usch, hinner inte med mitt liv... :S Sömn ska vi inte ens tala om, så nu ska jag försöka sova!

Sov så gott!! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är för underbar helena!

2010-12-11 @ 17:19:38
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Stora L

Va fint julig din blogg är förresten!

2010-12-12 @ 19:13:46
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0