Dagens smarta!

Kille 1: Jag tänkte stanna till på affären på vägen hem, men fan dom kollar alltid så mycket på mig där. Typ alla känner igen mig!!

Kille 2: Men det är väl inte så konstigt?...

Kille 1: Men vet du hur mycket ICA går i vinst varje år??! va?! det är typ 100 miljoner. Bara för att vi handlar! Det är väl inte rätt??! Så därför stjäl
jag...

Kille 2: Men så kan du ju inte diskutera. Det gör det väl ändå inte rätt?
Tänk om alla skulle tänka så...

Kille 1: Fan... har du gått och blivit polis eller? VA??!
Kille 1: Vart är vi på väg?? Har jag satt mig på fel buss??

Kille 2: Nej, det här är 18... du är på väg hem....


Klockren konversation mellan två pundare (dock ena lite mer sansad än den andra) bakom mig på bussen på vägen hem idag.

Dagens lärdom: Det är tydligen HELT OKEJ att stjäla från ICA eftersom det är VI (eller dom) som gör att dom går i vinst varje år! Man lär sig något nytt varje dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0