Det vobblar

Fredag morgon. Tänk va veckorna går fort. Den här veckan har inte gått fort, men inte heller långsamt. Den har bara varit lite konstig, jag har liksom inte kännt känslan av dom rätta dagarna. Jag hoppas att lite fredagskänsla snart kan infinna sig. Skippade räkmackan idag. Börjar känna att det dallrar i sidan av magen. Det är så grymt irriterande, skulle jag bahöva forma till mig lite tror jag :S Nä jag säger inte att jag är tjock, det är inte det jag säger, men jag skulle vilja forma till mig lite. Jag HATAR när man känner att det vobblar i sidan och magen. Usch för det. Eller så får jag helt enkelt gå lite mjukare med fötterna så det inte dallrar lika mycket :P Idag har jag med mig en sticka med musik. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0