Gårdagen - Hjärtans dag


Dagen började med fin fint väder och jag fick mat hemma hos mamma
och pappa med borsan och Wilja och sen satte jag mig i solen på
balkongen en stund. Jag älskar min balkong!


Sen var jag tvungen att prova dom där berömda Bountybollarna som
både Emma och Tone bloggat om. Man kan ju inte vara sämre än att
också prova dom. Sara kom lagom till att dom skulle ner i chokladen
så hon fick det nöjet att stå och doppa. Bästa jobbet hon gjorde,
så fina dom blev!!! :D



Sen gjorde jag kärleksmums dagen till ära som jag bjöd mina vänner på.

Dekorerade och fina för att jag älskar er =)

Sen så kollade vi OS och moffade pizza också för att få lite balans efter det söta. Perfekta dagen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst var dom super goda??? Jag är helt förälskad!!!

2010-02-15 @ 15:37:09
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja sååå goda!!! Jag är också kär tror jag =)

2010-02-15 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0