Goooooo morgon världen! =D

Efter snö kommer solsken. Jag måste vara den enda som tycker att det är helt jävla underbart som det är nu. En riktigt härlig vinter, det är vad vi har! Kan inte folk bara sluta gnälla över att det är snö, det gör mig galen. Det är ju samma folk som gnäller andra år att det är barmark och inge snö på hela vintern och som säkerligen gnäller när en sommardag är för varm också. Det är vinter och då ska det vara snö! Jag ÄLSKAR det, man klart att alla får vara olika. Men jag anser att vi bor i ett nordiskt land och då är det inte så jättekonstigt att det kommer snö faktiskt:) Visst kan jag ha förståelse för de som jobbar med att ta bort snön, det kan jag, och de som inte kommer till jobbet för att SJ har problem med alla tåg, men det har ju egentligen inte med snön att göra. Det har med jobbval och tågena att göra. Bästa vintern på jättemånga år. Jag kommer bara ihåg att det fanns såna här vintrar när jag var liten. När man kunde vara ute hela dagarna och bygga snögrottor i dikena. Det va tider det. Inatt var jag ute och skrev ett stort hej på parkeringen i snön. Så vackert det blev:) Och nu ska jag ta med mig kameran ut och fota lite mer :)

Såhär vackert blev hejjet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0