Jag får inte plats!

Det västa med att tvätta är att man inte längre får plats med allt :S Jag måste rensa men hur svårt är inte det då. Vissa grejer vill man ha kvar för att dom är sköna fast dom inte är så snygga, kan man loda runt i hemma. Problemet är att jag inte har så mycket sån tid nu så det använder jag inte. Sen har massa kläder som man inte kan slänga för att dom har minnen med sig och så, och sen vissa grejer som man har tycker man fortfarande om och tycker att dom är snygga fast av någon anledning använder man det inte. Slängde just nu ned en skjorta som prislappen satt kvar på... sånt känns inte heller så bra. Men bättre det än att det hänger i garderobem och stirrar på mig! Jag måste ta mig tid nån dag och bara rensa på mass ställen och få lite ordning här hemma. Jag kan ju inte låta bli att tänka hur fan jag fick plats förut. Då bodde vi ju två här. Nu har jag 4 typ klädesgarderober och en byrå och tycker att det är trångt. Förut hade jag en garderob och en byrå och "fick plats". Haha, man lär sig att sprida ut sig :P Jag tror egentligen bara att det handlar om struktur, att få nån sorts ordning. Men sen självklart också att SLÄNGA lite som man inte använder. Får bli en annan dag, nu måste jag fokusera på att få lite fint på synliga platser istället :)

Kommentarer
Postat av: Salisen

Vi får hjälpas åt me att rensa våra kläder :D så kan vi "poscha" varandra till att man faktist måste göra sig av me lite kläder ;P

2010-02-20 @ 21:39:05
Postat av: Helena

Ja, jag tror vi får göra det! :) Vi får ta en vårstädning över ett glas rödvin eller två ;) Kanske man får lite mer stake också :P

2010-02-21 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0