Livet är en fest

Jag har bara en sak att säga just nu. Livet är bra härligt! Det är härlig fredagskväll, jag tar en mun med cola som svalkar och sprattlar i munnen, och sen en klunk gott rött vin som fyller munnen och halsen och kroppen med värme. Musik i högtalarna som viskar om att man ska leva och må bra och att livet är undernart. Livet ÄR underbart, det gäller bara att hitta rätt sätt att leva det på. Och lära sig njuta och uppskatta det vackra som finns omkring oss. Och det är en sak som man kommer lära sig genom hela livet.

Snart kommer Jonas och Nicke över. Älskade vackra vänner. Förra året var jobbigt och jag hade så svårt att få ihop mitt liv, med allt nytt och allt gammalt och allt jobbigt. Det har inte varit så lätt och jag kan inte annat än säga, dom är äkta vänner. Det kan inte ha varit lätt när jag drog mig undan så mycket. Men om det är några som vet vem jag verkligen är och som jag kan vara mig själv till 100% med så är det dom. Man kan ha stunder tillsammans och stunder ifrån varandra och ändå veta att vi är vänner. Jag älskar er! Jag älskar mitt liv, jag älskar alla! Livet är en fest! :D

Plus att jag har väldigt blåa naglar!! :D

Skål då! hihi ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0