Riktig jävla pms-kossa

Jag är en riktig jävla gnällig pms-kossa idag! Jag är grinig och irriterad och sur och trött och ledsen och deppig. Jag känner mig ful och tjock och äcklig. Jag tänker att det inte är så konstigt att jag blev dumpad, för jag skulle inte heller vilja leva med mig. Det är tur att jag är själv så nån annan slipper se mig och vara med mig, det är vad jag tänker när jag ser mig själv, tur att jag är själv. Jag är trött som aldrig förr och jag har så ont hela tiden i min jävla axel. Strålar ner i arm och upp i huvet! Jag känner att jag inte alls kan hantera problemen som blir på jobbet. Jag blir bara asirriterad när folk gör fel!! Jag är sugen på saker hela tiden, mest alla salta saker jag kan hitta. Å det gör att jag känner mig ännu tjockare och äckligare och får dåligt samvete för att jag bara mosar i mig massa skit!!

Jag är SÅ TRÖTT!!! Skulle jag bara inte vara så trött så skulle jag vara på så mycket bättre humör!

Jag vill sätta mig ner i ett hörn och gråta.


Kommentarer
Postat av: Emelie

helena,då är vi två.jag är likadan! lika pmshelvetig. skulle aldrig heller vilja leva me en kvinna!:p

2010-02-03 @ 18:02:51
URL: http://mlifrojd.blogg.se/
Postat av: Helena

Om jag ändå va helt säker på att det va PMS... Isåfall kan jag ha haft det till och ifrån i två veckor. Börjar fundera på om jag bara är störd!

2010-02-03 @ 19:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0