Själslig lycka!

Idag va det som att gå ut i en drömvärld när man gick till jobbet. Fan så vackert det var! Jag är bra sur att jag inte har batteri kvar i min kamera nu, morr. Jag som hade tänkt gå till hamnen idag på lunchen igen, där är det helt underbart vackert, och man vill fota massor. Jag har ju lagt upp lite bilder som jag tog där i måndags, men jag vill ta meeer! Jag kom på att batteriet va slut när jag va på väg till bussen. Jag funderade faktiskt på att vända tillbaka upp och hämta laddaren för att sen ta nästa buss. Men kände att det inte var en okej ursäkt till att komma för sent till jobbet, hur gärna jag än ville. Så nu är jag lite småledsen. Men jag ska försöka spara bilderna och känslorna i huvet som minnen istället för att fota dom. Tänk när vi kommer att få uppleva en sån här vinter igen. Jag går som på moln. Jag sa här om dagen att vara ute i fint vinterväder är bättre än allt som finns nästan. Och som motfråga fick jag om det va bättre än sex. Och JA, det är bättre än sex, inte för att jag har haft dåligt sex utan för att när man står ute och det biter i kinderna, snön gnistrar och solen värmer mot ansiktet så slår det allt! Det är en känsla som går rakt in i själen och värmer som inget annat kan. Det gör mig tårögd för att det är en sån känsla av välbehag och lycka. Det är det som är att ta tillvara på livets goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0