Dilemma

Jag har shoppat loss galet mycket idag. Å då känns inget bra när man kommer hem :( säkert 3000 kr fattigare och inge gladare. Funderar på att lämna tillbaka allt imorn och skit i det helt! Suck, tycker inte om, nu blev jag på dåligt humör! Jag tycker om mitt sovrum och mitt kök, varför kan jag inte få till vardagsrummet??! :( Det gör mig ledsen. Måste måla om, då kanske det blir bra nån gång. Måste fan ta tag i det. Problemet är att jag inte har några som hellst idéer hur jag vill ha där inne. Skulle nog vilja ha jordnära och mysigt när inne också, typ som i sovrummet. Just nu är typ allt chockrosa. Visst är det väl kul så, men fan jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser det. Ska jag behöva köpa nya grejer nu till hela vardagsrummet. SUCK. Måste nog som sagt lämna tillbaka massor imron, så det inte ligger här hemma och bara kostar pengar :S FUCK. Och mer fuck är verkligen att jag tänkte göra tavlor av mina höstfoton till vardagsrummet. Å så kan jag inte hitta dom någon stans. Jag måste alltså ha råkat radera dom från min dator. Jag skulle kunna börja gråta just nu, så ledsen och besviken och arg är jag för det.

Har ny säng nu också så nu kan man sova två där om man skulle vilja. Problemet är att den ä lite hård :( Inte mycket bra nu känner jag. Riktig surkärring är jag nu.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa nu är du negativ helena! skärpning!!! :p jaa jag kommer gärna till dig:)hade ja tänkt;)

2010-01-26 @ 13:01:46
URL: http://mlifrojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0