...

Fan va mycket det va idag på jobbet, massa strul och skit och mycket att göra. Svider i ögonen nu av trötthet. Kommer nog krypa ner i sängen snart trots att klockan bara är strax efter åtta nu. Jag älskar när det är mycket att göra, men jag tycker inte om när det är massa strul hela tiden. Annonser som är felbokade och ställer till det och samlingssidor som är bokade så drygt att jag blir bara sur. Å telefonen ringde hela tiden. Såååå trött nu! :( Å jag har en sån vecka då jag är lite smågrinig och sur och emlig och vill ha massa kramar man har ingen att krama på :( Jag ska krypa ner i min nya säng snart och sova bort det griniga, och hoppas på att det känns bättre imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0