Händer ikväll då?

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll. Känns som att alla ligger lite i dvala sen julen. Alla kommer ju gå ut löningen i januari tror jag. Så jag känner att andra veckan efter löning kommer att vara toppen att gå ut. Dessutom fyller jag alltid efter löning så det är bra :) Får se om det blir en lugn kväll ikväll eller om det kanske blir nå bio. Avatar säger dom ska vara bra! Återstår att se vad som händer. Just nu ska jag sitta av sista 50 minutrarna på jobbet.

Jag hade skitmycket att göra idag så när jag började dagen var jag nästan inställd på övertid. Men jag har varit så jäkla strukturerad och saker har än så länge flytit på jättebra så jag är typ klar nästan. Klapp på axeln till mig själv. Åtta format gjorda samtidigt idag! Å jag va till systemet på lunchen och köpte mig en rödvinsflaska för det tyckte jag att jag var värd :D Visst!! JAajajaja.
Rööööööööööööööööööööödviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin  :P :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0