Måndag morgon-lyckligt lottad

Hur lyckligt lottad är inte jag då som inte tycker att det är tungt att det är måndag morgon. Ibland känner jag mig ensam i ett sällskap att känna så, att jag faktiskt tycker om att gå till jobbet! De flesta tycker ju att det är drygt, de flesta längtar till helgen hela tiden och tycker att den är för kort, men jag tänker inte så. Klart att jag hatar att ställa klockan och gå uppp på morgonen, med det är också den enda anledningen som gör det lite jobbigt att det är jobbdagar, annars kan jag inte säga annat än att jag är lyckligt lottad som tycker att det är kul att gå till jobbet och trivs, och sen så får jag lite pengar varje månad som kommer in på kontot, det är ju inte heller helt fel :) Löning idag!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0