Snart får man säga 26

Nu ligger jag i sängen efter att ha petat i mig en alvedon och en ipren. Gnott in ormsalva och ligger med en vetekudde om axeln. Det märks att åren går haha :P Jag hoppas att det känns bättre imorn! För då är det ferre!! Men jag har faktiskt gjort lite vettigt idag föroutom jobbat. Jag har varit och handlat massa till imorn. Som vanligt får folk se till att äta! För här finns det grejer :) Sen gjorde jag lite bakad potatis till mig och sara som kom på besök, mycket trevligt! Va även en sväng och spelade lite pingis. Men nu ska jag som sagt sova! Imorn blir det en del att göra. Ses imorn kväll!! :D PARTTTTTYYYYY!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg! :D

2010-01-30 @ 02:18:36
URL: http://annamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0