Söndag

Söndag idag. Hittils har jag inte gjort så mycket mer än kollat en film och dammsugit under min säng. Haha, lät ju som kul söndagssyssla, men det är bara för att jag ska få hit min nya säng idag. Jag hoppas bara att den är skön, har inte provlegat. Men en säng är ju ändå en säng, och om det skule vara gräslig får jag väl sälja den och ta tillbaka mn gamla. Jag ska köpa den av Catta, så jag litar på att hon har valt en bra en :) Just nu väntar jag på att hon ska ringa och vara på väg. Sen ska jag fösöka få in lite mer möbler i källaren som hon har lånat av mig. Tur att jag har nyckel till mamma och pappas förråd, för det är där allt kommer hamna nu :D För nå plats i mitt egna har jag inte! Sen måste jag nog ringa hit ett par starka grabbar som kan hjälpa mig flytta ner min gamla säng i källaren också :S Nån som vill hjälpa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0