Sov för länge

Suck... man borde ställa klockan även på helgen så man inte sover så jäkla länge. Idag vaknade jag tio i ett. Det är faktiskt inge kul alls. Vaknade vid åtta också, då fick jag sms, men sen så somnade jag om igen och vaknade inte förrän sent. Å då får jag bara sånt dåligt samvete!! Usch! Skulle behöva ta mig ut och köpa lite grejer, några lampor till fönstrena, måste ju ta bort adventsljusstakarna. Men det kommer bli så tomt så jag skulle behöva hitta nåt att ersätta dom med. Å så skulle jag vilja kolla lite kläder. Och köpa en extern hårddisk skulle jag också behöva. Men kanske väntr med det tills imorn. Inte så sugen på det idag... Man blir så lat när man sover länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0