Feeling Hot hot hot!

Jag bara älskar sommaren, älskar värme och sol!!! MEN just nu är det bara JÄVLA DRYGT för jag blir så kåt av värme. Ja tänk, jag använder såna ord här på bloggen och tycker ni att det är jobbigt. sluta läs! Fan, man blir solbränd och lite snyggare på sommaren. Dagarna är varma och härliga och det startar nåt i min kropp som är rätt dygt om man inte kan få utlopp för det på nå sätt. Jag är aldrig så kåt som på sommaren när det är varmt och man har lite kläder på sig. Bikinidelar som man bara vlll att nån ska slita av en! Eller snabbisar som blir hur lätt som hellst när man bara har kjol på sig. Härliga nakendopp på vackra sommarkvällar. Eller åka ut till nån grop i regnet och bada och busa. Kramar, kyssar, sex. Sommaren och värmen är som ständigt förspel. Man är redan varm så varför inte svettas lite tillsammans med nån annan... ÅÅÅÅÅ GE MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0