Cykel

Igår när vi badade pratade vi om cykeln som transportmedel. Jag tycker verkligen cykeln är så jäkla bra! Speciellt på sommaren.

Den åker när jag är klar. Om jag är får smita tidigare från jobbet så står den där redo att åka, om jag är ett par minuter sen på morgonen så väntar cykeln på mig, den åker inte ifrån mig så jag blir en halvtimma sen istället för två minuter. Dessutom tycker jag att det är jäkligt skönt att cykla. I morse cyklade jag i linne och det fläktade det lite skönt och gjorde att man piggnade till lite. Man kan titta på alla människor som är ute på morgonen. Cykeln är bäst!! :) Man kan ta sig till nästan alla delar av Västerås utan att behöva passa buss eller parkera bil, dessutom kan man dricka vin om man vill :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det nån du vill att jag ska ta bort?

2010-07-15 @ 18:10:48
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0