Drömde att jag blev inlåst!

Jag drömde inatt att det var en kille som kom in på en skola jag gick på, med ett automatgevär och ett annat. Han sköt massor och sen riktade vapnet mot mig och sa att jag skulle sätta mig i hörnet av rummet. Han gav mig sedan det vapnet och tog fram ett annat till sig själv. Sen fick han andra att hämta alla knivar på stället och hälla över mig där jag satt, så jag inte kunde röra mig. Jag förstod att han skulle göra mig till medbrottslig eftersom mina fingeravtryck var över hela ena vapnet. Det var helt hemskt att höra honom skjuta och känna att mitt liv var slut och att jag skulle behöva sitta inne i fängelse hela livet sen, om jag inte blev dödad också till slut. Han börjar fylla alla rum med vatten för att dränka dom som var där. Han höll alla som gisslan. Mig ville han liksom nåt mer med och jag försökte hela tiden vara lugn och snäll mot honom för att klara mig. En gång fick jag tag på hans passerkort och behöll det ett tag och han letade som en galning. En kväll fick jag tillfälle att ta mig ut så jag gick ut genom dörrarna och gick en bit. Sen vände jag för jag tänkte att jag kunde gör mer nytta där och var rädd att han skulle flippa om han insåg att någon hade rymt. Tyvärr så när jag kom in igen så upptäckte han att jag hade smitit och var rasande! Men jag försökte prata lugnt med honom och tala om att jag vände och kom tillbaka och att jag inte alls hade svikit coh använde charmen för att få honom lugn. Till slut lugnade han sig och la sig bredvid mig jag såg den lilla pojken i honom och jag tyckte att han var rätt söt...

Va fan! Allt detta för att vi pratade igår om att tjejer faller för BAD AS. Killar som askaxiga och jävliga och vi tänker att dom visst har ett hjärta där inne som med rätt person skulle vara helt underbara? Men vem vill inte se det goda i människan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0