=(

Jag undrar ofta vad det är som har hänt... jag vet att det är mitt fel... att jag har gjort något även om jag inte riktigt vet vad. Hur som helst så känns det ledsamt iallafall... Men det är väl så det är i livet, det går vidare, ändras, folk kommer och går... jag tar på mig hela skulden... det känns så konstigt, jag saknar... och när jag ibland får del av det jag saknar så känns det som jag inkräktar... jag har ingen del i sammanhanget längre, ingen del alls. Förr kände jag mig omtyckt och nu känner jag mig som en främling... en främling för mina vänner. Men... jag tar på mig hela skulden... jag har inte varit där... jag har förstått... jag har inte värnat om dom tillräckligt och får stå mitt kast. Livet går vidare, ändras, folk kommer och går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0