Så typiskt mig! :P

Jag har haft en typisk Helena-vecka denna vecka. Tokigt impulsiv som jag kan vara sådär ibland. Kom på i förrgår på kvällen innan jag skulle somna att jag bennemej skulle måla om i vardagsrummet nu, så igår skulle jag köpa färg, men dom hade slagit igen butiken dit jag åkte så det blev inget. Istället åkte jag till Mediamarkt och impulsköpte en glassmaskin och en ny hårtork. Varför??! Visserlien gott och kul med glass, men ändå! Idag har jag varit och kollat på färg med Catta och vet hur jag vill ha det, nu gäller det bara att hitta rätt färg:) Sen så åkte jag till MediaMarkt och lämnade tillbaka glassmaskien. Jag kommer ju inte göra så mycket glass när jag väl tänker efter. Å så har jag inte plats för skålen i kylen. Sen så har jag rivit bort hyllor och spacklat allt som ska spacklas för att kunna slipa och måla. Så nu lär jag ju göra om eftersom jag har "förstört" alla väggar :P Hehe

Träffade Andreas på Mediamarkt, mycket trevligt! Han får en alltid så glad!

Imulsiv ja... men också otroligt haldlingskraftig och effektiv! :)

(Förstår inte hur det går ihop med att jag ibland har sjuklig beslutsångest dock. Hmm, kanske lite skitzo...)

Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.kokaihop.se/recept/vaniljglass



Bästa grundreceptet=) Sen är det bara ösa i vad du vill ha! Men vill du bara ha vaniljglass så ta vaniiljstång men ska du ha i massa andra smaker så kan du ta vaniljsocker, ganska dyrt med stång och om du ändå ska ändra om smaken behövas bara grunden! Igår gjorde jag gesicha? mmm super gott:D

2010-07-09 @ 15:07:22
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0