sitting on da balkony

Inne 29 grader, ute 27 grader och klockan är typ elva. Känns som att jag borde löpträna lite, men det går ju typ inte. Får komma igen när värmeböljan har lagt sig lite.

jag sitter på balkongen nu med datorn i knät och tekoppen i handen. Ja det är väl kanske lite dumt att dricka te när det är så varmt, men jag va så sugen på det. får försöka svalka mig på nå sätt sen. Idag efter jobbet drog jag till gropen, min älskade HALLSTAGROP:) För dom som tror att den heter nåt annat kan ju skita på sig. Jag är uppvuxen där så jag vet mycket bättre än alla stadsfjollor eller Irstaungar vad den heter :P

(Bildbevis i form av karta är bortplockad för att inte avslöja platsen!)

För övrigt kan alla stadsungar hitta egna gropar att åka till och låta min grop vara. Det som var så lugnt och fridfullt där när det var bara "ortsbefolkningen" som visste att gropen fanns...

Jag säger bara OBEHÖRIGA ÄGA EJ TILLTRÄDE!!!

Ska nog fira min semester sen med ett nakendopp, det är så härligt! Då känner man sig så fri =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Helena du avslöjar vårt hemliga badställe!!!!



Naken dopp går inte nu med alla äckliga männsikor=/

2010-07-13 @ 09:48:05
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Helena

Sådär! Nu finns den inte längre :) Jag tänkte efter jättelänge om jag skulle lägga ut karta, men tänkte att det är ju bara personer jag känner som läser här, men man vågar ju inte chansa... du har så rätt..

2010-07-13 @ 10:12:29
Postat av: Emma

haha söt du är:D



Men nu kanske många har hunnit sett vart det ligger så kommer dom ut och tjuvkikar när du badar naken;)

2010-07-13 @ 16:09:26
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0