Strykning och löpning ikväll

Fan va dålig jag har varit på att springa på senaste tiden. Det har bara blivit en gång i veckan i några veckor nu. Så dåligt, och när jag väl är ute så går det skitdåligt och det känns som att jag har tappat massor och jag hittar inget bra löpsteg utan att det gör ont. Men skam den som ger sig, jag vill fortsätta så jag ska försöka lägga lite krut på det igen. Problemet nu tycker jag dels är att jag får ont, dels att det inte finns nån bra stans att spriga på, för på björnön är det för mycket mygg så det är inte värt det, och asfalt är rätt hårt, (tycker inte om rocklunda så värst men ska kolla där om det är myggfritt). Å så är det rätt varmt att springa nu, och dels så äter man för dåligt när det är så varmt så får man för lite energi å se så är det massa annat man vill gö. Men försöker som sagt. Idag blev det intervaller. Jag försöker tänka att det är bättre än inget, fast det går såligt liksom.

Sen så har jag stykit upp det som legat flera månader i tvättpåsen så jag slipper ha strykbrädan framme =) Poäng till mig =)

Nu har jag duschat, druckit en proteinsmoothie och nu ska jag sooova =)

Ständigt för lite sömn... trors att jag försöker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0