100-års fest!

I lördags var det bara att knapra lite huvudvärkstablett, skjutsa Jill till tåget och sätta igång och fixa lite inför festen på kvällen. Lite schleten va jag ändå sen dagen innan, men va gör man :P Här kommer lite bilder. Blev tyvärr inte så många bra, men ni får se ett par på dom vackra flickorna :)


Festen var verkligen jättekul. Jag hade jättetrevliga bordsgrannar. Var bordsdam till Hannas pojkvän, mitt emot mig satt Annas pojkvän och snett emot satt Helenas syster. Jättetrevliga allihopa! Så kul med bordsplacering sådär för man får träffa massa nytt folk. Sen beror det visserligen på hur man kommer om det blir lyckat eller inte, men för mig blev det lyckat! :) Dansade och buggade massor, sååå roligt hade jag hela kvällen!. Älskade Emmas och companis sång till Helena och dikterna till dom övriga. Så bra!

Senare på kvällen började jag må illa och hade sån fyllefrossa :S Usch, trodde jag skulle frysa ihjäl. Så jag tod mig hemåt. Hemma tog jag en värmande dusch och sen va det sängen. Vaknade halv nio och mådde fortfarande lite illa, men inte så farligt. Jag tog mig upp och käkade lite och sen sov jag på soffan en sväng till. Sen blev jag bjuden på mat hemma hos mama och papa. MUMS!! :D

Sliten av två dagars festande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0