Årsstämma och lite motion

Idag har jag jag varit på årsstämma i min förening för vi ska rösta om att ändra stadgarna för att se om vi kanske ska få gemensamt bredband inne pålagt på hyran. Jag tycker att det är en asbra idé för att det blir billigare för oss alla som har bredband genom att det blir mängdrabatt och sen så höjer det ju värdet på lägenheten att bredband ingår i hyran. Hoppas hoppas det går igenom. Jag tvingas ju dock att gå på fler omröstningar, men det tycker jag att det är värt för detta är en jättebra grej som vi måste få igenom. Om bara alla gamlingar kunde förstå det. För är det några som kan sabba det så tror jag att det är gamlingarna. Hoppas att dom förstår att även om dom själva inte har internet eller dator så höjer det ju ändå värdet på deras lägenhet. Hur som... VUXENPOÄNG till mig för att ha varit på årsstämma!!!

Sen va det så fint väder så jag kudne inte sitta inne. Det blev en liten motionsvända på ca 7km. Inte värsta ansträngande, men ändå motion :) Jag har nå konstiga smärtor i mitt ena ben från höften som jag tänkte jogga bort, verkade ju gå sådär, får se hur det känns imorn. Tråkigt när det gör ont, har ju inte haft ont av löpning nu på jättelänge, sen så började massa saker hända efter förkylningen...:(

Måste bara säga LOOOOVE So You Think You Can Dance! Han se en snutt av det. Men nu ska jag sova. Ska försöka börja tidigare imorn så jag kan få gå lite tidigare... eller jobba in lite flex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0