Bly i skorna!

Vem fan har stoppat massa tyngder i mina skor???!!! Fan va tungt det gick i spåret idag. Enligt schemat skulle jag springa intervaller idag 4x(5min löp + 1min gång). Å det va såå tungt. Men jag gjorde det iallafall. Man ska ju springa i bra tempo, men jag kände att jag inte orkade springa speciellt fort:( När det var en halvminut kvar av tredje intervallet började jag nästan att gråta. Så jobbigt tyckte jag att det va! Men jag gjorde det jag skulle iallafall och fast jag knappt orkade lyfta benen så höll jag joggsteg under hela tiden jag skulle tills jag blev räddad av alarmet att jag fick gå en stund. Men 1 minut är ju inte speciellt länge :( Å så blev blåsorna på fötterna värre trots att jag hade tejpat massor. Avslutade passet med lite utfall i uppförbacken hem och sen lite situps hemma. Höll på att somna på mattan :P

En smootie och dusch och sen tog jag mig över och tisdagsmös med Jonas =) Sa hej till Jessi genom rutan också :D Hej hej! Vi käkade ibbespasta och kollade lite tv och bara chillade lite. Skön tisdag och nu ska jag sova innan klockan blir så där fasligt mycket som den alltid blir...

Imorn ska det vara fint väder!! Det gillas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0