Elgig med Sara och 1 mil intervaller med Calle

Igår var en skön dag. Soligt och fint var det! Efter jobbet hängde jag med Sara till Elgiganten för att köpa hårddisk och sen så blev det en flurry på donken på vägen hem :D Efter det drog jag på mig löparkläderna och tog mig ut i Rocklundaspåret med Calle som sällskap. Det blev 1 mils intervalltränig. Han puschade mig att kuta upp för varenda jävla backe sista varvet. Bra Calle! Det behövde jag. Jag har rätt okej kondis, det är styrkan i benen som är för dålig. Jag måste träna ben på nåt annat sätt än att bara springa tror jag, hmm. Eller helt enkelt köra jävligt mycket backträning! :) Härliga dag!

Den här dagen kommer också bli härlig, det vet jag! Jag ska nog ta mig ut till rangen och slå lite idag! Så länge sen nu. Sen ska jag ut på banan (hjälp:S) med Per på torsdag. Va läskigt, men jag måste ju börja någon stans och han är så snäll så han kommer nog inte dömma ut mig om jag är dålig.... hoppas jag... :P

Sol sol sol sol sol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0