Äsch då, det bara regnar!


Sket i golfen, när jag skulle åka så började det spöregna så jag pysslade runt lite här hemma istället! Skönt det med :) Dessutom har jag skitont i fötterna sen löpningen! :P

Igår var jag och såg SATC 2 med Catta. Jättemysigt. Vi drack vin och snackade skit hemma hos mig först, sen åkte vi ner på stan och såg den. Har aldrig sett så mycket uppklätt folk som skulle på bio som igår, haha så vi passade bra in för vi hade också finklänning och pumps :D Efter bion satte vi oss på Å och tog lite att dricka innan vi begav oss hemåt strax innan två. Så förbannad jag blev när min buss åkte för tidigt!!! bussarna stod på sitt vanliga ställe och väntade och när jag nästan var framme drog den. Alla andra bussarna stod kvar och eftersom dom ska gå samtidigt så gick ju min för tidigt. Dom andra stod kvar i 2 minuter till. Fan så jag fick ta taxi hem. Å betalat bussbiljett hade jag hunnit göra också. Stackars Catta också som får sitta hela tiden med armen i luften, lilla vännen, hon är så stark som tar sig ut ändå och har lite skoj. Men som hon sa. Hon började bli för mycket kompis med soffan så jag förstår henne :) Underbara människa!!  Tankar till henne! och Tack för igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0