Fredagsgolf:)


Har haft en härlig eftermiddag/kväll på Orresta GK med Per!!! :D Så jävla underbart väder va det och det var så vackert och fridfullt där när solen var på väg ner! Första rundan på två år! Blev ju inget alls förra året. Per spelade riktigt bra och la upp några riktigt snygga på green och gjorde några birdies! Grattis till honom :) Jag spelade ändå okej för att vara första gången så jag får väl vara nöjd. Jag spelade 2 slag över mitt hcp som jag hade för 2 år sen. Jag tar med mig ett riktigt bra utslag med järnklubban, riktigt rakt och mitt i fairway :) Å så tar jag med mig mina två vattenslag där jag slog ner bollen i vattnet två ggr. Hahaha. Å så tar jag med mig ett riktigt bra bunkerslag. Per sa typ "Lycka till" när jag hamnade i den, för det var tydligen mardrömsbunkern. Men just bunkerslag brukar faktiskt inte skrämma mig, och jag slog upp den asfint på green ganska nära hål. :D Stolt över den faktiskt. Jag gör gärna om denna kväll! Härligt, trots att det inte gick så bra :)

Nu ska jag snart sova så jag kan gå upp och möta solen imorn! :) Vaknar jag tidigt så tar jag mog nog ut till rangen och slår lite innan det blir varmt och skönt, då ska jag sola! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0