Greys och energy bars

Idag vart det en lugn dag, jag hade tänkt åka ut till rangen och träna lite, men när jag kom hem så somnade jag på soffan, damn! Så jag åkte och handlade när jag vaknade å jag va så sugen på precis allt, ville köpa upp hela affären! Kan vara koppen som tycker att den har fått för lite mat i några dagar nu och det är nog så, sen blir jag alltid sugen på ALLT när jag är stressad och det har jag varit i några dagar. När jag kom hem sen så gjorde jag egna Power Bars med torkade blåbär, persikor, vindruvor (även kallade russin;), tranbär, cashew, hasselnötter, valnötter och kanel, återkommer imorn hur de blev :D Samtidigt som jag kollade Greys! Good shit! :) Men nu är klockan mycket igen så jag ska ta lite nässpray så jag kan andas och sen försöka komma isäng!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0