Husarrest

Idag har jag satt mig själv i husarrest för att jag verkligen behövde STÄDA! Inte göra en massa kul utan faktiskt ta tag i det som behövdes. Usch, jag hade lite abstinens, ville ut till rangen och träna lite istället! Å så va jag tvungen att säga nej till att träffa Jonas också :( Men när klockan slog fem och jag borde ta mig hemåt så var det som att någon klubbade mig. Det var mycket på jobbet hela dagen så är jag inte helt kry så det enda jag ville var att få åka hem och lägga mig i sängen. Jag städade trots det hemma och plockade undan alla kläder och sånt som låg slängt överallt. Å dammade och dammsög så nu är det lite finare hemma iallafall, borde ha gjort mer men jag orkade inte. Ändå blev det sent isäng, suck! Jag måste få SOVA. Jag sover aldelles för lite! Jag är inne i en period då tiden ju inte räcker till till allt jag vill göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0