Milen :)

Blev milen på Björnö! Första ggn jag sprungit en mil utan paus men det gick inte så fort eftersom jag inte är helt i form. Sprang alltså en timma i sträck... Hade dock varken planerat för regnet och åskan som kom... :P Å inte heller dom stora blåsorna jag lyckades få på bägge fötter. Men lite duktig känner jag mig iallafall. Nu ska jag in i duschen och sen tänkte jag käka lite och kanske ta mig ut och träna lite golf.

Btw så har någon satt ut läskiga bilder på flera träd i skogen.. :S Jag försökte att kolla bort från dom efter att jag sett dom första... usch! Taskigt gjort. Jag ska då inte springa där när det bli lite mörkt :S

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gud vad duktig du är som orkar springa hela!!

Haha vad är det för bilder?

2010-06-13 @ 17:27:14
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack:)



Gör ett bildsök på google på skräckfilmer.... typ såna bilder va det! :S Uuuuuusch! tycker inte om sånt.

2010-06-13 @ 18:35:50
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0