Motverkar

Sitter med en kopp te med honung och en halstablett i. Till det skagenmacka, för att jag tycker lite synd om mig själv..:P Jag sitter och nyser och har haft svårt att sova hela natten för att jag har haft så ont i halsen... :( Jag vägrar bli sjuk nu! Så jag gör allt för att det inte ska bryta ut! Jag vill INTE! Hoppas att det bara är falskt allarm:)

Det är inte så konstigt att man blir sjuk iofs. Det är så kallt på jobbet så det är som att vara utomlands och bo på hotell med bra aircondition ni vet. Då blir man ju förkyld. Det är så skönt på lunchen när man får gå ut och värma sig. Det är ju jättebra att vi har bra aircond. men det är jobbigt när man måste klä på sig massa när man går in på jobbet. Plus att chansen att man blir sjuk är ganska stor när det blir sånt hattande för kroppen hela tiden mellan varmt och kallt. För man går ju med mycket mindre kläder på sig inne nu på jobbet än på vintern, trots att det är lika varmt inne nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0