Idag


Idag har jag jobbat och stått i. Mycket på jobbet nu när det är kortvecka men inte mindre jobb för det. Och så ska jag ha NA själv nästa vecka och veckan efter. HJÄLP!!! Så jag ska föröka ta lite NA nu också så jag hinner lära mig lite. Får lämna bort mina tidningar till nån annan.  (lite jobbigt bara för man måste vara så noga och det känner jag inte riktigt att han som ska ta över för mig när jag har semester är)... :S

Jag tog mig sen ut och sprang efter schemat så jag tog mig till Björnön (där jag tog bilden). Skulle springa intervall 3x(10 min löp+2min gång) Blev 7,5 km totalt. Jag va så så nära att skita i sista intervallet där efter 5km, men det känns så skönt nu att jag segade runt sista också. Mycket för att sista egentligen kändes lättast också. Konstigt det där.

N har jag duschat och ligger i soffan och sippar på en shake med vaniljjoghurt, banan, kiwi, papaya, mango, havredryck och ett ägg för att få i mig lite protein. Känns skönt att ha tagit mig ut idag eftersom det nästan var en vecka sen sist, dåligt av mig. Istället har jag plågat kroppen med sprit... inte så snällt. Och tyvärr blir det väl lite av det denna vecka också gissar jag...

Nu ska jag snart sova! :) Puss på er! Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0