Så trött så trött

Tänk att det ska vara så svårt att komma upp på morgonen! Idag drömde jag också att jag försov mig, men jag vaknade inte tillräckligt för att kolla på klockan att alarmet var ställt så jag var lite förvirrad när jag vaknade. Annars har jag fortfarande ont i fötterna sen igår, men ingen träningsvärk, det är bra, betyder att jag måste vara lite tränad iallafall. Tänkte att jag skulle börja gå på träningsschemat igen. Jag har varit lat och inte köpt tidningen så jag har fåt schemat utan gissat lite, men i fredags såg jag att dom hade den tidningen på redaktionen så jag kopierade schemat för tre veckor frammåt. Har dock ingen aning om vilken vecka jag borde vara inne på. Hmm, måste fråga Catta, hon kanske vet.

Idag blir det lite golfträning efter jobbet har jag tänkt, nu var det för länge sen! Måste ju träna om jag ska bli bäst ju! :P

Grattis till Mange som vann minitouren i helgen!! :) Å grattis också till Per som spelade skitbra också i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0