saknar min tränare

Idag när jag kom hem satt jag mig ute på balkongen i solen en stund i shorts och med datorn i knät. Haha, jag satt bara en stund, men när jag gick där ifrån såg jag att jag hade hunnit få både märken efter shortsen och av datorn. Hehe, inte så fint med en fyrkant på varje lår :S Men det försvinner nog snart :)

Sen tog jag mig ut till rangen en stund och slog lite bollar, buttade och chippade lite också. Provade en annan range idag, den var mysig! :) Men bäst område har tyvärr Fullerö. Det suger lite att jag inte kan vara där. Men men :)

Sen saknar jag mina (främst en) personliga tränare väldigt mycket, speciellt idag. Min personliga tränare visste precis vad han skulle säga till mig och såg direkt vad jag gjorde fel och kunde rätta till det så jag kunde slå rakt, svinga bättre och så. Jag har glömt hur man chippar och hur jag ska tänka många ggr och det suger att inte kunna fråga honom. Jag saknar min tränare. Han va så bra på att träna mig :( Fan då. Det är inte långt ifrån att jag ringer för att få mig en lektion!

Är det dumt att be om en lektion?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0