Sen senast :)

Förlåt, nu har jag varit lite dålig på att uppdatera här! Men men, ibland blir det så :) Det har varit en hektisk vecka in till slutet!. Jag försökte som sagt träna lite i veckan, men det gick ju sådär. Fick så ont efter att jag sprang sist och i fredags ville jag kapa av mig benen för att dom värkte och jag hade ont i huvet och ont i axlar och rygg, kändes lite konstigt, som om alla muskler i kroppen hade mjölksyra eller nåt.. skumt. Hur som så vågade jag inte träna mer än då på tisdagen.

Jag köpte ny mobil i onsdags! :) Fast nu vet jag inte hur jag ska göra med den för den har kasst batteri. Tar slut på ett dygn typ, och så kan inte jag ha det! Jag tycker bra om den annars så det är synd... men jag som inte har nån hemma som ser efter mig blir rätt beroende av mobilen.. och då kan den inte bara dö när jag ska ta mig själv hem från stan en lördagkväll..

I torsdags var det afterwork med jobbet. Vi var och åt på Tabazco! Mums! Jättetrevligt var det och härligt väder och massa folk på stan!

I fredags fick jag finbesök av Jill! :D Vi köpte pizza och drack massa vin hemma hos mig medans vi fixade till oss och tjattrade och sen tog vi oss ner på stan. Vi skakade rumpa på BMB. Kom på sen att det kanske var sjökrogen man skulle vara på på en fredagskväll på sommaren, men BMB blev bra det med! Dock inte så mycket folk, men mer plats till oss! :D


(bilderna vblev visst lite suddiga, nån som inte kunde kolla kameran så bra ;))

Vaknade med stans huvudvärk och undrade lite om någon hade lånat mitt huvud under kvällen och slagit det i nån vägg kanske... Men det va nog bara mitt egna fel :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0