Skräp på hela cykeln..

Ska dom inte sätta ut skyllt om dom asfalterar???! Det började med att cykelbanan var kladdig och jag tänkte att det borde ju vara okej... står inget om att man inte ska cykla där. Sen efter ett tag mötte jag asfaltbilen och välten.... och jag hade bara ett ställe att ta vägen för att komma förbi och det var upp och in i skogen... Sen va jag tvungen att cykla ner på den nygjorda asfalten med typ halva skogen med mig ut. Nu fastnar ju allt på mina däck eftersom dom är så jävla kladdiga! Skyltning tack! Inte bara där ni börjar utan även från andra hållet!!

Annars blir det en strålande dag idag! Fint mysväder och livet är härligt! onsdag it is! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0