Sol sol och golfträning!! =)



Idag har jag legat ute på gräsmattan och läst på förmiddagen och sen åkte jag med Basse och la oss på Framnäs och solade. Efter en skön dag i solen följde jag med Mange till Frössåker och tränade lite närspel och jag fick lite tips. Tack tack :) Han lärde mig lite hur jag skule slå med drivern och det gick bra. Ska ut och träna på det och hoppas att det kan hjälpa mig :) Har haft lite svårt med den på senaste tiden. Sen så måste jag bara säga att jag älskar golf. Kan stå ute på rangen och träna hur länge som helst för att det är skönt och fridfullt, och väldigt roligt! Jag vill bara lära mig mer och mer och mer! Måste träffa en grabb sen som spelar golf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0