13 timmar på brädan på två dagar....

Jag är så jäkla trött i kroppen. Mina lår är fyllda med mjölksyra, mina vader är dubbelt så stora (nja, iallafall nästan:P) mitt knä är paj sen jag ramlade igår. Men det är helt jävla underbart!!! :D Sol och riktigt bra backar har det varit både igår och idag! Jag bara älskar min bräda! Både igår och idag har jag tränat på att åka åt fel håll och jag måste säga att jag börjar bli riktigt bra! :D Tar mig ner för svarta backar åt fel håll. YEE! För dom som kan åka snowboard vet hur svårt det kan vara att åka åt fel håll. Det är som att bli nybörhare igen. Men bra gick det idag :) Nicke och Calle åker ju telemark så jag måste ju också skapa mig lite utmaning :)

Haha, jag skrev att jag ramlade igår och gjorde illa knät och foten. Det va i stolsliften när jag skulle åka vid grindarna så va det så halt så jag tappade fotfästet med den foten som var lös så jag åkte på arslet. Och prova att sätta er på rumpan med med ena foten fixerad och fast i marken. Det vred sig väldigt oskönt både i foten och knät.... Men det är bra så länge jag inte virder så mycket på det, eller sträcker ut benet helt :) Det är det värt för att få åka bräda! KÄRLEK!!!

Puss på er där hemma :) Emma är ju här uppe med mig och åker :) Så kul! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

inte alls avis:p

2010-03-13 @ 20:20:54
URL: http://mlifrojd.blogg.se/
Postat av: Emma

Ville inte åka hem alls=(

2010-03-14 @ 20:27:04
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0