det var den 27 mars

Jag kan ju erkänna att det fanns vissa anledningar till att jag hade lite svårt att vara glad i lördags. 27 mars kommer alltid att vara mitt och mitt ex dag, iallafall detta år också. I lördags för fem år sen blev jag och mitt ex tillsammans och jag kommer fortfarande ihåg den kvällen och natten. Natten han drog in mig i något som han sedan skulle komma att vilja slänga bort, inte vilja ha längre. Och det är inte utan att man frågar sig lite "va han tvungen att dra in mig i det?!" Men sånt är livet. Saker kommer och går. En del jobbigare än andra.

Nu är jag hyffsat packad inför imorn iallafall och ska jag försöka sova ett par timmar innan jag ska upp igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0