Fredagkväll och Mys hos sara

Idag var jag hos frisören för andra dagen för att försöka fixa till, men man kan ju inte så lätt göra håret längre så jag får vänta ut det helt enkelt, borde ju växa ut förr eller senare :( Måste färga utväxten också, kanske blir liiite bättre då kan man ju hoppas. Blir lugn helg denna och sen fjällen tre helger så det borde hinna växa lite innan jag ska träffa folk igen :P

Sen var jag till Sara för lite mys. Köpte med mig burgare från Gränden och så åt vi fruktsallad och glass till efterrätt :) Och kikade lite tv, Myyys :)

Nu sitter jag med lurarna på mig och lyssnar på lite mysiga låtar innan jag somnar, kommer nog inte höra många, men några iallafalla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0