Freitag!

Fredag fredag fredag. Det är lite skönt! Massor att göra på jobbet dock. Och värre lär det bli nästa vecka. Fick nyss ett mess av pappa att jag kunde ta bilen i helgen för dom skulle samåka med sina vänner upp. Glad överraskning såhär på fredagslunhcen :D Tycker om när jag har lite bil ibland. Ska nog försöka ta mig ut till Erikslund en sväng och kika imorn på dagen isf. Eller kanske en svängis till björnön. Synd att inte golfbanan är öppen, annars hade det varit kul. Jag längtar tills man får slå lite :) Måste bara hitta nån som delar det intresset :) Haha, eller så hittar man väl kanske det där :P En potentioell dejtingplats :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha mor och far är vännerna:P

2010-03-19 @ 14:11:54
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Helena

Smart där Emma :P

2010-03-19 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0