Gulligaste igår

Förstår inte hur jag förtjänade att bli så gulligt behandlad igår. Jag fick lite sällskap när jag kollade på DH och Cougar Town. Sen åkte han iväg en stund för att fixa nå på jobbet och kom tillbaka med Ben och Jerry chokladglass och en chokladkaka för att jag hade gnällt ett par ggr på att jag var så godissugen (och han hade noterat det). Jag tror att det är bland det gulligaste någon har gjort för mig! Nåt så spontant och jättesnällt! Jag frågade efteråt om han verkligen behövde åka till jobbet och då sa han att "nej, men om jag hade sagt att jag skulle köpa något gott till dig så hade jag inte fått åka" Haha, kul att han känner mig så bra :P

Gulle han!

Kommentarer
Postat av: emelie

naw va sött:) håll i han;)

2010-03-18 @ 12:13:10
URL: http://mlifrojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0