Keep smiling, keep shining ♥



Jag bara älskar den här låten, har alltid gjort!!

Fick gulligaste sms:et i lördags från Matilda:

"Keep smiling, keep shining, knowing you can always count on me... kommer du ihåg? Jag tänker alltid på dig och vår gymnasieexamination. Det var du som önskade att kören skulle sjunga den och vi satt tillsammans och grät när vi hörde den. Jag kommer alltid att tänka på dig och den stunden i framtiden så fort jag hör den låten. Tack för det! :)"

Det är synd att jag inte träffar henne så mycket nu. Hon är en av de mest omtänksamma och gulligaste personen jag träffat. Hon strålar alltid positivism och kärlek. Man kan knappt förstå att så mycket värme kan finnas i en sån liten människa. Hon är värld allt vackert som finns.

Jag önskade låten på studenten för att det var precis som jag kände när jag och mina vänner skulle skiljas åt efter gymnasiet. Tre så härliga år tack vare alla underbara människor, mina vänner. Det jag ville säga till dem genom låten var just detta:

Jag trodde jag inte skulle känna så här. Jag är så glad att jag har chansen att säga att jag älskar er. För de gånger vi inte kommer ha lika mycket kontakt så blundar jag och försöker komma ihåg och känna som vi gör nu. Och om ni kan komma ihåg. Fortsätt le, fortsätt skina. Med vetskapen att ni kan alltid lita på mig, det är det vänner är till för. I med och motgångar kommer jag alltid att finnas där, det är det vänner är till för. Ni kom och älskade mig och ni öppnade mina ögon för så mycket och det tackar jag för. För de gånger vi inte kommer ha lika mycket kontakt så Blunda och vet att det de här orden kommer från mitt hjärta. Och om ni kan komma ihåg. Fortsätt le, fortsätt skina. Med vetskapen att ni kan alltid lita på mig, det är det vänner är till för. I med och motgångar kommer jag alltid att finnas där, det är det vänner är till för. Jag älskar er!

Ofta kan jag verkligen stanna upp och bara känna sån glädje för alla härliga människor jag har runt om mig. Och alla vänner som jag trodde jag skulle skiljas från i gymnasiet som fortfarande finns kvar, jag känner nu som jag gjorde då. Även om jag inte träffar alla så ofta så är det så otroligt många som fortfarande är nära vänner. Jag har sån tur, är så lyckligt lottad som har så vackra underbara vänner vid min sida. Tack alla för att ni finns!!!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också åka upp men bara om vi "barn" är med!" Vill inte vara ensam med alla gamlingar;)

2010-03-02 @ 15:06:07
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0