Kurs idag

Idag har varit på en liten kurs i bokningssystemet. Jag tycker alltid att det är kul att få lära mig lite mer. Och bokningssystemet är kul att kunna. Vi ska ju lära oss det också för att kunna förstå vad det kan vara för fel på ordrar. Och jag kan tänka mig att vi kommer kunna hjälpa säljaren lite. Fast det är ju också det som är farligt, att vi kanske kan och kan hjälpa, och då kanske dom kommer fråga oss mer än dom redan gör. Och som det är nu så vägleder vi dom utan att ha ens kollat in i systemet. haha, men det är väl så det är. Kul tycker jag, dom andra är lite rädda för att vi kommer att "utnytjas", men det är ju bättre att vi kan fixa saker, än att det ligger fel och vi får tjata att det är felbokat. Då kan vi också gå in och smygkolla vad som är fel. Trött satan va jag annars idag efter lite för lite sömn, men jag börjar bli ganska van att det är så på måndagar.

I övrigt har jag haft ont i magen hela dagen och mått lite illa, jag är livrädd för att bli magsjuk :S Men förhoppningsvis är det bara ägglossning eller nåt annat kvinnligt som håller på och stökar i magen.

Köpte Vivadi på vägen hem från jobbet för jag hade varit sugen på det hela dagen. Deras dressing är så god, mums, och kunna doppa brödet i, och så lite kräftstjärtar och fetaost, MUMS!!! :D

Nu ska jag faktiskt sova i tid. Så jag säger God Natt och Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

HEj! Vill du med på bounce??? Vi håller på att kolla med massa folk om det är fler som vill åka=)

2010-03-02 @ 10:07:58
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0