Lite sur faktiskt

Idag på mötet påminde jag om att jag skulle vara ledig på fredag och höra lite vem som skulle ta över mina format. Ingen säger något, ingen säger "jo, men jag kan". Dom två som pratar om att dom kanske kan ta dom är dom som har helt klart mest redan på fredagar. Jag tar alltid alla andras format när dom är lediga, och jag trodde att det skulle komma igen när jag ville vara ledig. Men det verkar svårt. Jag tycker att det är tråkigt. Vi är tre här som är ett "team" och stöttar och hjälper varandra, men vi är fyra till här, och det märks inte. Vad händer om jag skulle säga nej nästa gång någon ska vara ledig?? Jag känner inte längre för att ta på mig massa mer och stressa för att hinna med fler format när det är suck och stön tvärt om. Dessutom är det väl ganska lätt uträknat att om jag tar en persons fromat när den är borta och hinner med, så borde någon kunna ta mina och hinna med precis lika bra. Men nej, det var prat om att portionera ut mina till två personer! Hallå?! Hur tänker dom. Nån kan alltså inte ta båda mina då, men jag ska kunna ha mina + ta andras??!! Ska försöka se det positivt att det måste bero på att jag är väldigt effektiv och hinner med och klarar av mycket mer! jag är borta första dagen sen förra sommaren! det är inte så att jag kräver mycket direkt tycker jag!! Usch! :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Slå ner dom allihopa! Våld löser allt har jag lärt mig! jag kommer också upp:D

2010-03-09 @ 18:49:36
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, funderar på våldet där, det kanske vore en bra idé :P ÅÅ, kommer du också upp. Nu i helgen?! Jättekul isf :D Då får du hänga med oss :D

2010-03-09 @ 21:40:45
Postat av: Emma

Våld= BÄST!!!

Japp jag kommer upp i helgen, min kusin ska också med, så det blir najs:D

2010-03-10 @ 17:24:38
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0